Які бувають формати нативної реклами? Ринок нативної реклами діліться на три основні категорії: • формати СОЦІАЛЬНИХ мереж, • native-style дисплей, • спонсорській контент. Соціальні мережі Історично всегда були лідерамі інновацій в форматах нативної реклами. Паблішер и Платформи нативної реклами йшлі по шляху адаптації таких інновацій та можливіть сайтів и мобільніх Додатків. При цьом через спеціфічні цілі рекламних кампаній паблішер розділілі натівні формати на дісплейні и тематичні. Тематичні формати СОЦІАЛЬНИХ мереж – це в основному просуваються пости, Які від призначення для користувача контенту відрізняються только маркуванням «Рекламний запис» або «Спонсорській контент». Такі формати часто Використовують спеціфіку и возможности конкретної соцмережі. Актуальним прикладом таких інновацій є Instagram Story. Натівні дісплейні формати, розміщуються на сайтах и в Додатках, и по суті є ефективна альтернатива банерів. Це могут буті відео, натівні тизери або їх зелених сандалів. Їх Використовують для охоплюючіх кампаній, де важлівій Швидкий контакт Із брендом и рекламних повідомленням без глибокого Залучення в суть ПОВІДОМЛЕННЯ. Такі формати такоже Використовують для генерації трафіку на сайт рекламодавця. Фундаментальна перевага нативного дисплея перед банерами – їх Бача и читають. А вісь спонсорській контент На Відміну Від дисплея, навпаки, має на меті глибші Залучення людини в контакт Із брендом. Принципова, что такий контент НЕ відрізняється від редакційного контенту не только за формою, а й за змістом. ВІН винен буті захоплюючім і корисне. Альо НЕ нужно плутаті спонсорській контент и «Спецпроект». Більше информации ☎️ (068) 462 1 888