• Чт. Вер 24th, 2020

Як зробити щасливими своих ПРАЦІВНИКІВ, и Клієнтів? ⠀ І як превратить це щастя …

Вер 12, 2020

💥Як сделать щасливими своих ПРАЦІВНИКІВ, и Клієнтів? ⠀ І як превратить це щастя на більшу продуктивність та прибутки? ⠀ У Кожній команді Варто працювати над Безперервна покращенням (як кажуть в Японії “кайдзен”). ⠀ ▶ ️Як підбіті Підсумки роботи командіровку? 😊 ⠀ спершись члени командіровку аналізують, чого досяжні (что пройшло добре, а що могло пройти ще краще та що можна покращіті следующего разу). ⠀ І команда має найти своє вузьке горлішко – Задати Собі питання: “Яке покращення РОбочий процесса ми як команда здатні запровадіті прямо зараз?” ⠀ Щоб Зустріч Членів командіровку пройшла ефективного, усі члени командіровку ма ють буті зрілімі и має буті високий рівень довіри. ⠀ вині шукаєте винного, а шукаєте Можливі Недоліки РОбочий процесса. Які причини? Що Варто сделать, щоб покращіті результат? ⠀ Дуже важліво, щоб люди брали на себе відповідальність за свою роботу и ее результати, як команда та Шукало решение, як команда. ⠀ І разом з тим, люди ма ють мати мужність порушуваті ті питання, Які Дійсно їх турбують, и шукати решение, а не звінувачуваті. ⠀ Члени командіровку ма ють мати зрілість слухати інші думки своих колег, спрійматі їх та шукати розв’язання, а не займаті оборони позицию. ⠀ Люди відчувають себе щасливими в команді, коли є свобода, Відчуття значущості, прозорість и розуміння куди идет компанія. ⠀ 🔝Щасліві працівники = щасливі Ваші Клієнти! ⠀ 💯І від Лідера командіровку покладах, Який настрій ВІН передает команді – як Залучає в процес Обговорення, як надихає та мотівує. І емоційне лідерство – це сегодня НЕ тренд, а реальність! ⠀ 🔥Вже 25 вересня (16.00 -20.30 год) у м.Львові проведу один з Улюблених трансформаційніх тренінгів “Психологія Лідера” – поставте “+” в коментарях и надішлю детальну програму навчання – впевнена, что В отрімаєте дієві та Практичні інструменти у роботі з командою и самє основне – зрозумієте свои точки росту, як Лідер ⠀ ❓А Ваші працівники щасливі? ❓Як вімірюєте рівень щастя своих ПРАЦІВНИКІВ?