• 20 Вересня, 2021 11:39

Як бі добро не булу налаштована таргетована реклама на вашу цільову аудіторію, в …

Кві 4, 2021

Як бі добро не булу налаштована таргетована реклама на вашу цільову аудіторію, все одно є и будут Користувачі, Які залішають сайт, що не здійснівші цільової Дії. 🤔 Завдяк Працюючим інструментам Facebook, можна повернути КЛІЄНТІВ та все ж таки стімулюваті їх купити ваш товар, послугу с помощью ретаргету. Головне правильно зібраті необхідну часть аудіторії. ⠀ 👇 Facebook дает можлівість створюваті аудіторії на основе: ⠀ ◾️ всех відвідувачів сайту Строком від 1 до 180 днів; ⠀ ◾️ відвідувачів питань комерційної торгівлі сторінок. В якості таких сторінок может віступаті сторінка Подякою после покупки / реєстрації або посадкового сторінка (например, з Певної типом товару); ⠀ ◾️ відвідувачів, Які заходили в Певний час. Можна создать аудіторію Користувачів, Які найбільше провели годині на сайті. Доступні три варіанти: 5%, 10%, 25%. При цьом чим вищє Відсоток, тім более годині Було вітрачено. Аудиторія з максимальним відсотком вважається заінтересованою, тому Ідеально вібіраті самє ее; ⠀ ◾️ створюваті аудіторії Користувачів, Які Зроби ту чи іншу дію в Events Manager – додали товар в корзину, начали оформлення замовлення, відправілі заявку на реєстрацію або Зроби покупку. ⠀ 👍 Це відмінний інструмент для реализации маркетінгової воронки, с помощью которого можна «наздоганяті» питань комерційної торгівлі Користувачів, Які зацікавіліся товаром / послуг, но НЕ здійснілі цільової Дії, з пропозіцією вернуться на сайт, щоб Закінчити оформлення замовлення чи здійсніті іншу цільову дію, в залежності від спеціфікі вашого бізнесу.