• 15 Квітня, 2021 13:22

Всі Чули, проти мало хто вікорістовує «Контент-план» Ах, навіщо? Топові блогер …

Бер 12, 2021

Всі Чули, проти мало хто вікорістовує «Контент-план» Ах, навіщо? Топові блогери НЕ Використовують то і мені не вимагають … я ж хочу и можу так як смороду 🙈 Ну максимум, что можу сплануваті – це стрічку в preview, later, garly, unum, а решта не вимагає – головне, щоб картинки були гарні ❌Ні, друзяки так Вже Не працює! Чіпляє якісний та корисний контент, Який зазделегідь треба сплануваті, щоб потім НЕ Було «тяп ляп» Пропоную Розглянуто ключові компоненти контент-плану: 🔸Тема – основний Ідеї вашого поста 🔹Ціль – что ві хочете донести до аудіторії (познайомитися з собою, Показати експертність , надіхнуті, збільшити зацікавленість, віклікаті Позитивні емоції, продати и т.д) 🔸Крітерій – НЕ Менш важліво, КОЖЕН пост повинен ВІДПОВІДАТИ Певна крітерію, Який має наметі Виконати основнову дію (лайки, замовлення, Коментарі, Збереження, ДІРЕКТ, переходь на сайт , купівля товару) 🔹Текст – пишемо чітко та не забуваємо про «Заклик до дії» (ставши +, не забудь про лайк, зберігай щоб не загубіті, чекаю в діректі, акція триває лишь декілька днів, Кількість Місць обмежена, перехід за ПОСИЛАННЯ в біо) 🔸Картінка – Плануємо Попередньо візуал и текст підганяємо під картинку. Картинка – це Перше враження, емоції Які ви віклікаєте та заклікаєте Прочитати пост до кінця. 🔹Тіп контенту – вібіраємо до которого типу відносіться наш пост (експертний, особистий, розважальний, інтерактивний, Прямі, непрямі продажі) 🔸Рубріка – перевіряємо чи відносіться пост до конкретної рубрики (продажі, СММ, таргет ТОЩО) i запісуємо 🔹Хештегі – завчасно Готуємо хештехі вікорістовуючі ключові асоціації з вашим профілем, щоб збільшити охоплення та залученість. 🔸Час – дивимось коли ваша ЦА найбільш активна (дні, години) та Плануємо пост. Контент-план складаєте самостійно під свои спожи вікорістовуючі Зручний для вас способ: excel, word, гугл-табліці, нотатки чи просто зошит – головне у виде табліці (вона полегшує дело) Ставши лайк та зберігай, Щоб не загубіті ❤️ PS Чи готова Показати свой контент -план, если Назбиралося 30 реакцій під ЦІМ допісом. 🎁Для тих хто ЗРОБИ репост допісу – проведу Закритого акціонерного сесію де детально обговоримо всі пунктики контент-плану та навчімося правильно его складаті.