• 18 Жовтня, 2021 10:25

Ві запускаєте рекламу з ціллю «конверсія»? Помітітілі, что у Вашому рекламному …

Бер 14, 2021

Ві запускаєте рекламу з ціллю «конверсія»? Помітітілі, что у Вашому рекламному кабінеті в статістіці з’явилось нове поле під назв «значення атрібуції»? ⠀ ✅ Це такий Механізм, за якому ми оцінюємо Кількість конверсій (покупок). ⠀ Чи не всегда людина могла здійсніті покупку за 1 перехід на сайт. Дуже часто буває навпаки, людина кілька разів заходити на сайт, клікає на Різні наші реклами, а Вже потім Щось купує. ⠀ ✅ моделі атрібуції існують для того, щоб розділіті Цінність между кількома рекламними компаніямі. ⠀ ✅ Ранее цього поля «моделі атрібуції» Ми не бачили, фейсбук сам оббирати їх по замовчуванню. ⠀ ✅ заразитися ж ВІН давши нам вибір самостійно обирати ті, скільки ж днів зазвічай відбувається з моменту первого кліку, до покупки самє у нашому бізнесі. І обирати Ми можемо це у Кожній рекламній компании. ⠀ Це и назівається «вікно атрібуції». ⠀ Если Ми не редагуватімемо Цю настройку, то по замовчуванню в Кожній рекламній компании вікно атрібуції буде 7 днів после кліка чи 1 день после перегляду. ⠀ Альо Ми можемо збільшуваті вікно атрібуції самостійно. ⠀ Це может буті: ⠀ 🔹 1 день после кліку чи перегляду 🔹 7 днів после кліку чи перегляду ⠀ У вас недорогий товар, клієнт пріймає решение Швидко? Можете пробувати налаштовуваті вікно в 1 день. ⠀ Але, для більшості товарів, перед покупкою якіх Клієнти думають более, могут клікаті на кілька ваших рекламних оголошень, підійде вікно у 7 днів. ⠀ ✅ Що поміняється у статістіці? ⠀ Если клієнт, перед покупкою товару, клікнув на 2 Різні рекламні компании, то конверсія зарахується Одразу двом компаніям! ⠀ ✔️ например, если спочатку ви налаштовувалі одну рекламну Компанію на холодну аудіторію. І клієнт на неї клікнув. А потім повторно клікнув Вже на іншу – на оголошення для теплої аудіторії (ремаркетинг) и Вже тоді купивши. ⠀ конверсія буде зараховано и першій компании, и второй. ⠀ У статістіці ви побачим ОКРЕМІ две конверсії, хоч насправді це булу 1 покупка. ⠀ У Цій ПОКУПЦІ брали участь две компании, тому фейсбук покаже нам Такі дані. ⠀ ✅Як ж тепер обєктівно оцінюваті результати компаний? ⠀ Ніяк! Тепер без гугл-аналітікі вам не обійтісь! Тільки там ви зможете Побачити точне число конверсій. ⠀ Ставте лайк, если Було Корисна!