• 25 Червня, 2021 07:11

Ваш вибір – це ефективність У першій части на тему дропшіппінгу та маркетпл …

Бер 9, 2021

Ваш вибір – це ефективність 💯 У першій части на тему дропшіппінгу та маркетплесу ми домовились, что можливе поєдання дропшіппінгу (поставки товарів) та платформ, на якіх відбувається їх размещения і продаж. Отже ☝️ рентабельність вашого бізнесу Залежить від ефективних продажів та операційних витрат. 👉 комісійний дохід від продажу на условиях дропшіппінгу через будь – якові платформу має покріваті витрати Перш за все на діджітал маркетинг й власне ФОП (фонд оплати праці). 📌 Як правило, виробник ма ють за ціль масштабуваті виробничі потужності й збут, тому часто вместо конкуренції у прямих продажах обірають партнерство з маркетинговими агентами, беручи на себе фулфілмент. Если у вас самє агентським бізнес та ві посередник, оббирати ефективного бізнес-модель або змінюйте існуючу. У маркетинговому змаганні пріймають доля усі Платформи дропшіппінгу та дістрібуторів й дилерів: інтернет-магазини, маркетплейсі, блогерьскі акаунти, магазини у соцмережах. ⚠️ На іншому слайді схематично показано більшість комбінацій, за Якими может відбуватіся збут товарів від виробника ➡️🔹➡️ до користувача. 📌 Рентабельність зазвічай вищє у схемах, де краще реалізован принцип “direct to consumer”. 👉 Візьміть до уваги, что комісія дропшіпера складає 10-35% від ціни продажу. Спрогнозуйте P & L по пріорітетнім для вас комбінаціям з іншого слайду, ВРАХОВУЮЧИ более факторів: ціни виробника або ціни оптових посередників, умови оборбкі замовлень та доставки, ВАРТІСТЬ розробки та ПІДТРИМКИ платформи, комісію з транзакцій, маркетингові бюджети, Попит та конкуренцію на Сайти Вся, де ви плануєте розвіваті бізнес, податки. 😎 Це зона Нашої експертизи й консалтингу. Тому запитуйте та Звертайтеся. Яка організація збуту від виробника до користувача вам здається найефектівнішою з боку дропшіппера чи маркетплейса? Які є побажання на Наступний пост, про что важліво розказати?