У 2014 году прийнять закон про Особливий статус Донбасу. ВІН БУВ Ухвалення як наслідок Мінськіх домовленностей та передбачало Особливий статус на три роки для населених пунктів, якіх НЕ контролювала українська влада на момент Ухвалення закону. Закон так и не удалось впровадіті, а после Закінчення рядок Дії закону у 2017 году его щоразу продовжувалі ще на рік. ⠀ Закон предполагает амністію учасникам подій на Донбасі, Вивчення и підтрімку російської чи будь-якої Іншої мови, їх вільний розвиток и рівноправність у суспільному та приватному жітті, проведення 7 грудня місцевіх віборів та неможлівість припиненням повноважень обраних тоді депутатов (вибори, щоправда, так и НЕ відбуліся), а такоже призначення Суддів та прокурорів за Згідно місцевої влади. Україна винна Сприяти соціально-економічному розвитку та создать спеціальну економічну зону на Донбасі для заохочення інвестіцій. Окрім того нашим теріторіальнім одиниць дозволяється Прикордонне Співробітництво з Територіальними одиниць России, а рішеннями міськіх, Сільських та селищних рад могут створюватіся загони народної міліції з жителей населених пунктів. ⠀ В Україні найбільш неоднозначно Було спрійнято положення про амністію, Аджея це означало б, что бойовики не притягнуть до наказание, та про загони народної міліції, бо тоді незаконні збройні формирование могли б стати Цілком законною народною міліцією. ⠀ Наразі закон є недієвім и его щорічне продовження Втрата будь-який сенс. Вибори на Донбасі провести Неможливо, та й ситуация на Фронті зараз Інша. Закон продовжується з року в рік для формального Виконання Мінськіх угідь, но насправді потрібні Нові переговори та більш дієва угода. Голова делегації України в ПАРЄ Єгор Чернєв заявляє, что вимоги России стають ще більш непрійнятнімі для України (Зміни до Конституції та Особливий статус на 50 років), а у повернення Донбасу мирних Шляхом ВІН не вірить. ⠀