• 25 Червня, 2021 06:12

Топ 10 помилок у спілкуванні з Клієнтом або Що вбиває Ваші отношения? Вікладемо …

Кві 1, 2021

Топ 10 помилок у спілкуванні з Клієнтом або Що вбиває Ваші отношения? Вікладемо материал коротко, без Зайве лірики) ☠️Почінаті спілкування без подготовки. Думаю тут пояснень не вимагає ☠️Граматічні помилки у пісьмі. Логіка проста, если даже у простих речах людина неграмотні, то як вона собирается налаштовуваті РК? ☠️Почінаті спілкування з великого блоку тексту. Людина по тій БІК монітору розцініть це як спам и если й відповість, осад буде НЕ Приємний ☠️Звертання на “Ти”. Багатьох це даже серйозно ображає. Аджея Етика поведение з Клієнтом ніхто НЕ відміняв ☠️Агресія, грубість, Відсутність привітань, Подякою і тд. Если коротко, спрацьовує звичайний людський фактор. Даже если замовник не має рації, подумайте, як краще сделать зауваження. Порада: почніть з похвали, продовжіть фразою “але …” ☠️ Манера “впарювання” продукту / послуги ☠️ Брехня и Відсутність конкретики в наданій информации ☠️ Фокус на життя без персоні, Відсутність певної “Турбота” про Ліда чи Вже безпосередно замовника ☠️Знікання без попередження ☠️ пусті Обіцянки захмарніх результатів. Пообіцяв – Вікон! Аджея люди розраховують на Певний результат. Чи не підпорчуйте як свою репутацію, так и репутацію самой професії !!! Одним словом НЕ ПОРТІТЬ РИНОК !!!