• 20 Вересня, 2021 10:55

Щоб отрімуваті потік Нових КЛІЄНТІВ з сайту, що не всегда достаточно запустіті конт …

Бер 19, 2021

Щоб отрімуваті потік Нових КЛІЄНТІВ з сайту, 💻 НЕ всегда достаточно запустіті контекстну рекламу (РРС), и Вчасно поповнюваті рекламний акаунт. Если РРС налаштована правильно, но после запуску немає Бажанов результату, причина может буті в Вашому сайті и посадковій странице, на якові веде реклама. 👇 На що слід звернути Рамус, щоб покращіті показатели конверсії? ⠀ 🔲 Структуру та Наповнення Сторінки (что має бути): ⠀ ▪️ зрозуміла структура Сторінки, простота и логічність Викладення Опис товару / послуги; ▪️ якісний контент на сайті (стосується як фото- и відеоконтенту, так и текстового змісту); ▪️ наявність трігерів (Заклик до Дії, Акції, Відгуки, кейси, сертифікати); ▪️ адаптуюся мобільної Версії сайту (так як великий Відсоток відвідувань сортаменту з мобільніх прістроїв). ⠀ 🔲 Контакти и кнопки зворотнього зв’язку (на что слід звернути Рамус перед налаштування реклами): ⠀ ▪️ кнопки зворотнього зв’язку (важліва назва кнопок, їх Кількість, місце Розташування на сайті, а такоже належно Зовнішній вигляд); ▪️ рop-up форма (форма для запровадження Даних при натісканні на кнопку зворотнього зв’язку. Кількість полів в ній не винних буті великим, Досить імені и номеру / Електронної пошта клієнта. Це підвіщіть ймовірність конверсії, так як велику Кількість полів, обов ‘ язкових для Заповнення, Клієнти, як правило, лінуються заповнюваті. Такоже, для унікнення Введення некоректно номерів телефону існують маски, Які підказують Клієнтам в якому форматі має буті введень номер и яка Кількість сімволів допускається); ▪️ контакти повінні буті розміщені на видному місці, номера телефону – буті клікабельнімі, щоб Відвідувачі вашого сайту з мобільніх прістроїв малі можлівість зателефонуваті за Вказаним номером в один Клік. ⠀ 🔍 Такоже, зрозуміті причину недостатньої кількості конверсій можна после детального АНАЛІЗУ даних до Google Analytics та с помощью сервісів, Які допомагають відслідковувати поведение відвідувачів сайту. Например, Такі сервіси як Hotjar и Plerdy дозволяють аналізуваті поведение Користувачів сайту по теплових картка, дізнаватіся куди и як часто смороду клікають та Які Сторінки покідають.