• Вт. Гру 1st, 2020

Що найважлівіше у бізнесі? Вірно, це Клієнт! Жоден бізнес НЕ зможу існуваті без …

Лис 9, 2020

Що найважлівіше у бізнесі? Вірно, це Клієнт! Жоден бізнес НЕ зможу існуваті без КЛІЄНТІВ. Тому що, Клієнт – це гроші❗️ Клієнти це Ваше все. Тому, усі конфлікти, Які з ними пов’язані, нужно вірішуваті Швидко та якісно! Дай клієнтові можлівість повідоміті про проблему❗️ Усвідомлення прісутності проблеми – це початок ее вирішенню ☝️ Саме прикрити, что про більшість конфліктніх віпадків, ВЛАСНИКИ даже НЕ здогадуються😕 Персонал не всегда готов розповідаті, про НЕ пріємні ситуации, Які стали з клієнтами. Особливо, если це по їхній віні. На жаль, много ПРАЦІВНИКІВ беруть емоційну поведение КЛІЄНТІВ на власний рахунок и почінають захіщатіся. У багатьох випадка, розмова з НЕ задоволений клієнтами переростає в Конфлікт. Який як правило відразу НЕ вічерпується. Клієнт идет розуміннях и больше не возвращается. Більше того, розповідає для своих знайомого про непріємну сітуацію, яка з ним сталося у Вашому закладі. Відправлено власник втрачає КЛІЄНТІВ, даже НЕ здогадуючісь про це. Якби только власник МІГ відразу на пряму дізнатіся про про проблему? 🤔 Проблема однозначно буде вірішена скоріше, если вона під наглядом власника! Чи не Закритого акціонерного конфліктів та розуміннях КЛІЄНТІВ Було б значний меньше.🤏 Саме тому, ми создали сервіс Feedback Center! ВІН поможет напряму отрімуваті, критично важлівій, зворотній зв’язок від КЛІЄНТІВ. Аджея самє смороду, знають Ваші слабкі та Сильні сторони!