• 9 Серпня, 2022 01:49

РОБОТА З ОНЛАЙН-БАНКОМ НЕ ВИКЛИКАЄ ПИТАНЬ … ЯКЩО ВСЕ ПРАЦЮЄ ⠀ Хочу поділить …

Січ 25, 2021

РОБОТА З ОНЛАЙН-БАНКОМ НЕ ВИКЛИКАЄ ПИТАНЬ … ЯКЩО ВСЕ РАБОТАЕТ😉 ⠀ Хочу поділитися історією з хеппіендом. Впевнена, ця пара рад дуже знадобляться, коли заблокований ДБО в онлайн-банку. ⠀ Якщо в онлайн-банку призупинено ДБО, платіжні доручення на паперовому носії принести некуда👇🏻 А в банк-клієнта тільки один варіант – закрити рахунок і перевести в інший банк. ⠀ Далі ви знаєте: ⠀ – списання комісії відсотків 15-20% – відправка повідомлення в Росфінмоніторинг про розірвання договору банківського рахунку з клієнтом, до якого вжито заходів щодо ПІД / ФТ – і в наступному банку ваш рахунок на 99.9% заблокують. ⠀ Розглянемо 2 ситуації. ⠀ ПЕРША: Коли ви підвісили платіжні доручення, але банк їх не провів і запросив документи. ⠀ Тут важливо діяти швидко. Надати документи і вимагати відповідь про розгляд документів з метою проведення операції. ⠀ »Банк зобов’язаний провести платіжне доручення не пізніше наступного дня, або відмовити на підставі п. 11 ст.7 115ФЗ. ⠀ Далі – вимагаємо провести операцію АБО надати письмову відмову. ⠀ »Ось так хитрує наприклад Тінькофф: не проводить операцію і не відмовляє офіційно. Висилає відповідь про перевірку документів, АЛЕ не вирішення по операції. Один із способів банку – переконати клієнта видалити платіжні доручення з системи, погрожуючи запхати його в чорні списки ЦБ і взагалі відправити гроші на спецрахунок в ЦБ. ⠀ Не вірте цим загрозам! ⠀ СМІЛИВО ВИМАГАЙТЕ від банку проведення платежу або повідомлення про відмову. ⠀ Отримали повідомлення про відмову – отримали ПРАВО вимагати причину, а банк тепер ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ надати її. ⠀ + у вас – право усунути підстави відмови, а у банку – обов’язок переглянути рішення. ⠀ Якщо банк не провів операцію, то ви можете звернутися в МК ЦБ! ⠀ А якщо ви просто видаліть свої операції в системі / не будете вимагати офіційної відповіді – позбудетеся можливості скористатися правами і Банк відповідальність не несе! ⠀ Запам’ятайте це 📌 ⠀ Кілька днів тому клієнт Тінькофф за моєю порадою просто відправив вимогу провести платіжне доручення, або надати письмове повідомлення про відмову. Підсумок: банк провів платіж, вибачився і надав безкоштовне обслуговування на місяць ⠀ Далі буде ….