• 28 Січня, 2021 10:21

Поради від Папи! Ви володієте невеликим магазинчиком «біля будинку» або великою мережею …

Жов 20, 2020

Поради від Папи! 👨 Ви володієте невеликим магазинчиком «біля будинку» або великою мережею супермаркетів по всьому місту? ПапаФінанс розповість, як збільшити прибуток продовольчого магазину без великих затрат.👍 Беріть на замітку! 💡Цвета і запахи Як часто ви проходите мимо бакалійної крамниці і купуєте пиріжок, залучені приємним запахом? Напевно таке траплялося не один раз. Вчені вже довели, що люди активніше здійснюють покупки в магазинах, в дизайні яких використовуються яскраві кольори, звучить тематична музика, витають приємні аромати. У продуктовому магазині може пахнути свіжою випічкою, яка викликає почуття голоду і мотивує до покупок. 💡Программи лояльності Обов’язково введіть вигідні акції і знижки. Ви повинні показувати людям, що ви цінуєте їх вірність компанії. Це буде мотивувати постійних клієнтів частіше заглядати в магазин, а нових відвідувачів – здійснювати більше покупок, щоб отримати приємні бонуси. 💡Навігація Якщо людина на вході втрачається і не може знайти потрібний йому товар, значить потрібно попрацювати над навігацією. Переконайтеся в тому, що в приміщенні є вивіски, які вкажуть шлях до потрібного розділу. Часто людина, яка шукає молоко в великому супермаркеті, може розлютитися і піти, так і не знайшовши потрібний товар. Не допустіть цього. 💡Викладка продукції Багато підприємців не приділяють належної уваги тому, як виглядають упаковки на полицях. Маркетологи радять розміщувати масову продукцію в кінці магазину, щоб по дорозі до неї клієнт міг побачити і покласти в кошик інші речі. Також викладайте фрукти ближче до виходу, тому що після покупки корисної їжі у людини з’являється більше мотивації до шопінгу. 💡Дегустація продуктів Мало хто магазини використовують такий прийом, як дегустація. І дуже даремно. Він добре працює, допомагаючи підняти продажі. Особливо це буде актуально для продуктового магазину. Якщо у вас в асортименті з’явилися нові печива, то викладіть трохи для покупців, щоб вони могли спробувати новинку. Інші способи шукайте в комментаріях👇