• 23 Січня, 2021 12:02

Поганий тон СММ. Помилки, які шкодять бізнесу. ⠀ Профіль в соцмережах для бізнесу …

Жов 9, 2020

Поганий тон СММ. Помилки, які шкодять бізнесу. ⠀ Профіль в соцмережах для бізнесу це його голос і обличчя в інтернеті. Це єдина площадка, де людина може задати питання особисто компанії і отримати зворотній зв’язок. ⠀ Ефективне просування в соціальних мережах має формувати лояльне ставлення аудиторії, відпрацьовувати негатив, покращувати пропозицію за допомогою зворотного зв’язку і інформувати аудиторію про поточні акції. ⠀ Всі ці дії ведуть до головних цілей – підвищення впізнаваності і збільшення продажів. Але є деякі речі, які шкодять бізнесу. ⠀ Ставте ❤️ і читайте як робити НЕ треба ⠀ 🙅Ложь передплатникам. У соцмережах слід поводитися гідно та чесно. Передплатники заслуговують чесності. Збрехавши одного разу, можна назавжди втратити довіру до свого бізнесу. Обман передплатників буває різним: неточна інформація про призи за участь в конкурсах або злодійство контенту ⠀ 🙅Оскорбітельное поведінку. Слід вибирати правильну манеру спілкування. Трохи гумору ніколи не зашкодить. Але варто стежити за інтонаціями і уникати «слизьких» тем, не перегинати палицю з конфронтаційними судженнями. ⠀ 🙅Ізлішній постинг. Аудиторія підписується на вас, тому що їй цікаво те, що ви робите. Але це не означає, що вона хоче бачити в своїй стрічці тільки ваші пости. Не перестарайтеся з зайвим постингом. Нехай аудиторія насолоджується, а не стрес. ⠀ 🙅Удаленіе негативних коментарів. Отримати негативні коментарі не дуже приємно. Але їх видалення може спричинити за собою неприємні наслідки. Краще відпрацювати їх в позитивному ключі – відреагувати на скаргу конструктивно, вирішити проблему. Це підвищить вас в очах потенційних клієнтів. Також негатив корисний – він показує, які слабкі місця вашого бізнесу треба поміняти. ⠀ Пишіть в коментарях, ви допускаєте такі помилки? 👇👇👇