• 19 Січня, 2021 00:26

“Подзвони мені подзвони, позвони мені заради бога …” ⠀ 95% професій в мире пов’язані …

Лис 27, 2020

“Подзвони мені подзвони, позвони мені заради бога …” ⠀ 95% професій в мире пов’язані спілкуванням Із клієнтами. Тобто як НЕ як, а ми продаємо если не товар, то якусь пропозіцію, або людину. 5% залішімо на Утримання. ⠀ Моя сестра професійно займається пошиття весільних суконь, Вже 16 років, может зшитого любе вбрання по фотографии, вісь портфоліо .. – наочно приклад продаж. ⠀ Ось ще один: ви купили Собі шампунь для волосся, ВІН закрити всі Ваші проблеми, Які Довгий не могли вірішіті. І на радощах, что робіте? Звичайно, рекламуєте та здаєте точку зі всіма патрахамі своим знайомого – продали товар, Самі того і не Розуміючи. ⠀ Це все робимо підсвідомо, и не допускаємо мнение якогось продаж. Саме слово “продаж” звучить як Щось непріпустіме, тому ми заміняємо на “рекомендацію”, “подачу”, “допомогу” але факт залішається фактом, ми продаємо професію своих знайомого, продукцію з магазинів, тощо. ⠀ Так ось, у менеджера початківця вінікають думки на кшталт заголовка поста. Бо самому складно сделать перший крок. Що, чому, як? Пріступає страх невідомого. ⠀ Тому тримаю принципи успішного спілкування по телефону або смс-листування: ⠀ 1. Хороший настрій – це відчуває людина з тієї БІК телефону. 2. Говорити нужно впевнена – людина НЕ знає что ві маєте Сказати, и не зможу перевіріті. 3. описати Преимущества – чому самє ві є лідером на Сайти Вся. 4. Конкретика – лаконічно и доступно. 5. прощатся на позітівній ноті – если зараз сказали вам ні, то через місяць людина может стать вашим Клієнтом. ⠀