Підводний камінь 2 … На базовій підготовці, в мережевих компаніях, тобі будут росказуваті про ті что ця робота – зовсім не робот а бізнес, в якому ти підприємець. Будуть затверджуваті что креатив, нові Ідеї, творчість дуже цінуються. Коротше будуть лити много води в твої вуха, Із якої лишь частка информации – правда. Запевняю, як що ти купиш статус (про це росказував в попередня пості, на Цю тему) то можеш сміліво засунути свои тисячу Ідей и тонну креативу в … в далекий кишеню. Ті НЕ підприємець, в мережевих маркетінзі. Ти – звичайний підлеглій. КОЖЕН твій крок буде контролюватісь керівніцтвом. Робиш все по шаблону? “Молодець – так і треба. Працюй в цьом ж Дусі и принесеш мені додатковий гршік до доходу … Ну і тобі Щось та й накапає.” Легко коли за тебе все вірішують? Легко! Альо є 2 но: 1 – ти НЕ підприємець як тобі обіцялі 2 – малоефектівно Річ у ТІМ что реклама, в Усього офісу, однаково, як під копірку – за шаблоном. У великих містах, в офісі Працюють 30 – 100 + чоловік, среди якіх тобі не дають віділятісь. Як що ти підеш до керівніцтва и запропонуєш, нову ідею то відповідь буде одна: “Ось дійдеш до високого статусу, тоді и будеш Ідеї свои втілюваті … А зараз, працюй як я тобі кажу. Зробиш по своєму – отрімаєш штраф або недопуск в офіс “І все … Від так просто … Проявивши креатив – знаєш де вихід. У Першу Черга, підприємець – тієї хто пріймає решение а не тієї кому їх нав’язуються …