• Сб. Лис 28th, 2020

Отже. Ві Зроби роботу, надаю послуги, продали товар ІІІІ … клієнт незадоволе …

Лис 4, 2020

Отже. Ві Зроби роботу, надаю послуги, продали товар ІІІІ … клієнт незадоволення якістю. ⠀ Більше того, ВІН не ті что незадоволення, ВІН гроші назад хоче 😳 а ви Вже протрінькалі їх давно 🙈 ⠀ Як же війт з цієї ситуации? ⠀ Відморозітісь и не повертаті гроші? Оооой НЕ Варто 🙏 незадоволення и непочутій клієнт буде сіяті про вас негатив, писати погані Відгуки и хоч гроші за проект Залишайся при вас, в довгостроковій перспектіві ви Втрата (в репутації, клієнтах и ​​тихий же грошах). ⠀ Тому вісь вам схема, як НЕ потрапіті в таку сітуацію и як з неї віходити, если ви Вже там. ⠀ 1) перед початком СПІВПРАЦІ спитай клієнта, як ВІН буде оцінюваті успіх проекту, якість наданої послуги. Це обов’язково питання, если ви хочете, щоб реальність клієнта співала з вашою. ⠀ 2) если клієнт остался незадоволення, розпітайте спокійно що не так. Важліво НЕ закривати від клієнта, що не оборонятісь, що не йти в контрнаступ, а дати зрозуміті, что ві на одній стороні. Ві ПАРТНЕРИ. І ви реально хочете, щоб клієнт остался задоволений и щасливим, а не кинути его на бабло. ⠀ Важліво, домагайтеся конструктивних аргументів від клієнта с помощью Уточнюючий вопросам. ⠀ 3) Будь-Якою ціною Знайдіть компроміс. Переробіть. Дайте бонус. Домовтесь. ⠀ Нещодавно @natalisiya розповідала, як пошта загубила відправленій клієнтці товар. Здавалось би, пошта винна, сорі 🤷♀️ Альо Наташа Відправила товар повторно. І в результате вістріліть клієнтка булу настолько вдячна, что написала крутий відгук магазину на Амазон 🔥 ⠀ Врахуйіюте ще й ті, что коли негатив винос в публічне поле, то спільнота зазвічай підтрімує клієнта. Тому, однозначно, я проти Війни з Клієнтом. ⠀ Чи не доводьте до цього, друзі 🙌 ⠀ Згідні? Як вірішуєте Такі ситуации? .