• 15 Квітня, 2021 13:44

Нащо мені топить через сильні маркетинг на стороні клієнта будучи власніцею агентс …

Лют 25, 2021

Нащо мені топить через сильні маркетинг на стороні клієнта будучи власніцею агентства? ⠀ Про це мало хто знає, но FRIDAY почалось як віддаленій відділ маркетингу – у нас купували Певна Кількість годин, я розкідала задачі между командою и ми всі дружно Щось робілі. Тексти, редагування сайтів, SMM, якась дурна поточків (як завжди). ⠀ Если чесно, виглядаю воно так Собі. Точніше не так. Воно виглядаю максимально ок як на тій бюджет / Кількість годині, якові ми могли на це вітратіті. Основним КПІ всегда Залишайся продажі, тому нас хвілював в Першу Черга таргет и оптимізація сайту. ⠀ І сидиш такий як повний лох, бо дивишся на агентські кейси з бюджетом в ХХХХХ USD. З Гарньє картинки, Моушіна, професійнімі акторами. ⠀ Як потім виявило, велику рекламу не обов’язково знімають якісь талановітіші чи КРАЩІ ЛЮДИ. Просто там є гроші. І є бізнесі, в якіх ЦІ гроші закладені в бюджет на маркетинг. От і вся магія. ⠀ Наш перший ролик МАВ бюджет 1200 грн. Як на ту суму ВІН Вийшов геніальнім, чесно. Альо дивитись ж ми продовжувалі на ТОПів Сайти Вся. ⠀ І тут Якраз Основний Конфлікт между клієнтською и агентським стороною – зекономити (замовник) и отріматі максимальний бюджет на проєкт (агентство). ⠀ Сильна інхауз команда в цьом випадка адекватно оцініть рівень агентства и Виберіть Найкраще за тією бюджет, Який є у бренду. Агентство ж в свою черга відпрацює на максимум и всі будут щасливі. ⠀ Середній чек наших проєктів 2,5 Тисячі долларов. І я шкірного разу випити у власніків “а Який у вас бюджет на маркетинг” – просто тому, что если це супер маленький бізнес в которого нема грошей и смороду все вітратять на нас – ВІН просто не віжіве. Або если всі гроші спустіті на зйомки ролика, а потім виявило, что бюджету на продвижения нема. Туди ж всі історії чому бренд стратегія НЕ потрібна, коли нема маркетингу. ⠀ За це все МАВ бі ВІДПОВІДАТИ маркетолог, а у львівських реаліях здебільшого вітягує власник.