• Пн. Вер 21st, 2020

На скільки днів ставити рекламну компанію? ⠀ Давайте розберемось. ⠀ Перші 2 доб…

Сер 20, 2020

На скільки днів ставити рекламну компанію?

Давайте розберемось.

Перші 2 доби рекламний алгоритм навчається. Не варто робити висновки у цей час. Результати спочатку можуть бути гіршими, але через 2 доби все може помінятись.

Не варто редагувати компанію в цей час. Просто чекайте. Пройшов тестовий час? Аналізуємо ефективність, виключаємо неефективні групи. А ефективні хай крутяться далі.

✔️ Скільки ж може тривати рекламна компанія?

Все залежить від вашого бюджету, її ефективності та актуальності.
Якщо ви рекламуєте акцію з кінцевою датою, то звісно у вас є часові рамки.

Немає часових обмежень? Звертайте увагу на ефективність!

🔹 Сценарій 1: ціна заявки вас влаштовує

Визначте для себе максимальну ціну, яку ви готові заплатити за заявку (ліда).

Далі ваше завдання лише слідкувати за цією ціною у рекламному кабінеті. Вартість заявки допустима? Чудово, хай компанія крутиться далі.

Не чіпайте її, бо найменша правка може збити алгоритм, який працює. І навчальний період почнеться з 0.

Що ж буде, якщо ви вимкнете ефективну рекламу?

Тут ви ризикуєте. Є компанії, які добре працюють і після того, як ви їх вимкнули. Є такі – де ціна росте. Тут як пощастить.

🔹 Сценарій 2: спочатку ціна заявки була нормальна, а потім – виросла.

Буває так, що компанія добре працює якийсь час, а потім ціна конверсії різко стрибає вгору.

Що робити?

Не спішимо одразу вимикати компанію. Дайте їй шанс – хай покрутиться ще день-два. Ціна не падає? Вимикаємо. І робимо перерву для цієї компанії ще на кілька днів. А потім вмикаємо знову. У мене таке працювало багато разів. Алгоритм перезапускався, ціна знову була допустимою.

Але буває і навпаки. Не спрацьовує. Отже – час для нових ідей. Спробуйте створити іншу компанію з такою ж ціллю та аудиторію, але з іншими текстами та фото/відео. Часом це допомагає.

Або тестуйте інші аудиторії, інші цілі. А до старої компанії поверніться за якийсь час. У мене бувало, що я повторно вмикала старі компанії через місяць часу – заявки знову були дешевими.

✔️Як висновок:

Немає універсального часу. Мінімально – дві доби. Максимум – поки результати вас влаштовують.

Було корисно? Ставте + 👇