• 4 Березня, 2021 23:12

Google Analytics – кабінет від Гугла, в якому ви можете Бачити все, что відбувало …

Лют 23, 2021

Google Analytics – кабінет від Гугла, в якому ви можете Бачити все, что відбувалось у вас на сайті. ⠀ ✔️ 1. Скільки людей заходіло.Скількі годині смороду були у вас на сайті. ⠀ ✔️2. Хто ЦІ люди: вік, стати, геолокація, Захоплення. ⠀ ✔️3. Звідки смороду заходили: джерела трафіку. Ви можете аналізуваті з якіх джерел заходили на ваш сайт. ⠀ ✔️4. З якого джерела смороду купували у вас на сайті: джерела конверсій. ⠀ После змін статистики фейсбук, ви только тут можете об’єктивно порахувати Кількість конверсій та зрозуміті, звідки смороду були. ⠀ Ось показатели в кабінеті Google Analytics: ⠀ ▶ ️ Органічний поиск (Organic Search): результат роботи над сео. Люди, Які перейшлі на ваш сайт по безкоштовній відачі гугла. Тут ви зможете детально Бачити по якіх самє ключовими словами заходили. ⠀ ▶ ️ платних поиск (Paid Search) – платна пошукова реклама в гуглі. Тут ви можете детально Бачити з якіх самє рекламних компаний та з якіх ключовими слів люди переходили на ваш сайт. ⠀ ▶ ️ Соціальні мережі (Social). Ві зможете Бачити з якіх соцмережах та по якіх ПОСИЛАННЯ приходили люди. ⠀ ▶ ️ ПОСИЛАННЯ (Referral) – з якіх сторонніх сайтів заходили на сайт. ⠀ ▶ ️ Скільки людей вводили Назву вашого сайту (Direct). ⠀ ▶ ️ Скільки людей перейшло на ваш сайт з банерної реклами (Display). ⠀ ✅ Що потрібно знати про джерела конверсій? ⠀ Це – найважлівіше місце в кабінеті. Ви можете проаналізуваті, яка рекламна компанія дала вам найкращий результат. ⠀ Для цього ви ставите на всі кнопки на сайті, які відповідають за конверсії, Спеціальний код аналітікі. І, як только людина Щось купити у вас на сайті, в кабінеті аналітікі буде видно звідки ця людина до вас зайшла. ⠀ ✅ Ремаркетінг – ще одна можлівість аналітікі. ⠀ Ви можете збіраті всех людей, Які заходили до вас на сайт у списки. ⠀ Повторно Показувати Їм рекламу. Цей вид реклами назівається ремаркетинг. ⠀ например, ви можете Показувати рекламу людям, Які додали Якийсь товар у кошик, но не купили. Або Показувати рекламу конкретного товару, Який смороду перед тім дивувалися – Це вже Динамічний ремаркетинг. ⠀ Це – лишь короткий екскурс в возможности аналітікі. І користуватись нею та патенти. ⠀ Корисна? Ставте + та зберігайте. 😉