• Сб. Лис 28th, 2020

ДОСЛІДЖЕННЯ: соцмережі СТАЛИ НА 21% ПОПУЛЯРНІШІМІ ЗА 2016 РІК SMM-платформа Ho …

Лис 3, 2020

ДОСЛІДЖЕННЯ: соцмережі СТАЛИ НА 21% ПОПУЛЯРНІШІМІ ЗА 2016 РІК SMM-платформа Hootsuite разом з агентством We Are Social випустила звіт «Digital in 2017», в якому проаналізувала основні Тенденції розвитку СОЦІАЛЬНИХ медіа. За останні 12 місяців глобальне Проникнення інтернету зросли на 10% досягнувші 3,8 млрд Користувачів всесвітньої мережі або 50% населення Землі, йдет у звіті. Глобальне использование СОЦІАЛЬНИХ мереж в 2016 году зросли на 21%, досягнувші 2,8 млрд Користувачів. При цьом мобільніх Користувачів СОЦІАЛЬНИХ ресурсов стало на 30% більше в річному порівнянні – зараз уже 91% переглядів СОЦІАЛЬНИХ мереж відбувається з мобільніх прістроїв. Це ставити 2,5 млрд глобальних Користувачів. Рівень урбанізації населення за останні 12 місяців Склаві 54%. Інтернет-Користувачів у глобальному вімірі стало на 50% більше. Активних Користувачів СОЦІАЛЬНИХ мереж стало 2,8 млрд – їх Проникнення складає 37%. Частка унікальніх Користувачів мобільніх прістроїв почти 5 млрд – Проникнення ціх технологій на Рівні 66%. З них активних Користувачів мобільніх прістроїв – 2,5 млрд. Поділ глобального веб-трафіку по прилаштувати Виглядає Наступний чином: у десктопів 45%, что на 20% менше торішнього сертифіката №; у мобільніх прістроїв – 50% (+ 30%). Платформа Hootsuite прогнозирует, что в Наступний году збільшіться Вплив відеоголошень в СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. Такоже организации все более інвестуватімуть у взаємодію з аудіторією в онлайні та Вплив на неї. Як писав MediaSapiens, компанія Olapic провела дослідження относительно впліву фотографій у соцмережах та довіри спожівачів до брендів. Виявило, что ПОКУПЦІ в 7 разів более схільні довіряті фото в на якіх зображені «реальні люди», чем традіційній Такоже за результатами дослідження медіаплатформі Bloglovin, мережа обміну фотографіямі Instagram є найефектівнішім майданчик для Залучення и роботи з комерційними аудіторією.