• Пт. Лис 27th, 2020

Даже Великі компании та бренді ма ють історії Невдача та провальних рекламних ка …

Лис 20, 2020

Даже Великі компании та бренді ма ють історії Невдача та провальних рекламних кампаній. Однако, це НЕ заважає Їм підніматі Популярність, залішаючісь лідерамі на Сайти Вся. Розберемо в цьом пості Історію провальної рекламної кампании Coca-Cola. 1985 рік, весна. Всім нам відома The Coca-Cola Company розбурхала покупців так, як ще нікому не вдаватися. А все чому – тому, что Coca-Cola решила Изменить свой фірмовий рецепт напою. Таке решение Було Прийнято НЕ від хорошої долі, звичайний. Справа в тому, что на тій годину, продажі Коли падали Вже в течение багатьох років. А батл з вічнім супротивник, PepsiCo, розвернувся аж в космосі. В чому пролягав суть цієї Зміни Колі – ні в чому, окрім уровня цукри, вона стала ще солодшою. Незважаючі на ті, что на сліпих дегустаціях, люди обирали Якраз цю, нову, колу, продажі обернулися у фіаско. Гаряча лінія Coca-Cola просто розрівалась від дзвінків незадоволення КЛІЄНТІВ, поштова скринька булу вщент забита листами. Були випадки байкотів під офісамі Coca-Cola, деякі мітінгуючі даже стверджував, что це булу їх ідея – Збільшення цукри. После цього провального ходу, компанія Знайшла вихід з цієї ситуации. Через 79 днів после виписку “Нової” Коли, компанія оголосіла, что собирается віпустіті “класичну” колу. З цього приводу БУВ даже екстренної випуск новин. До кінця 1985го продажі старої, або класичної, коли злетіли, як Ніколи Ранее. На прікладі Coca-Cola, ми бачим, что іноді фейлові, на перший погляд, ситуации – могут стати трампліном для Нових звершені!