• 23 Січня, 2021 11:56

Чи плануєте розвивати свій аккаунт? Якщо хочете збільшити продажі і залучити вн …

Жов 21, 2020

Чи плануєте розвивати свій аккаунт? Якщо хочете збільшити продажі і привернути увагу цільової аудиторії, вам неоходімо робити аналіз статистики Інстаграм. ⠀ Аналізуючи статистику, Ви зможете більше дізнатися про переваги вашої цільової аудиторії, вибудувати більш ефективну стратегію або рекламну кампанію. Крім того, статистика покаже вам істинний портрет вашої цільової аудиторії: вік, стать, географію та години найбільшої активності. Так, що ж можна проаналізувати в Інстаграм? 👇 🌍Общую статистику аккаунта 🌍Статістіку кожного поста 🌍Статістіку Історій 🌍Статістіку відео IGTV 🌍Статістіку промоакцій Головний показник ефективності профілю – охоплені акаунти. Це загальна кількість людей, які переглянули ваші публікації. За охопленням Інстаграм показує статистику за тиждень і по днях. Також, можна вибрати параметри статистики публікацій, де будуть спочатку показані пости, які набрали більше за кількістю: 🔹охватов 🔹комментаріев 🔹отметок “подобається” Дивитися статистику можна за періоди: 🔹7 днів 🔹30 днів 🔹3 місяці 🔹6 місяців 🔹прошлий рік 🔹последніе 2 роки ⠀ Статистика публікацій: 🔹Охвати. Крім кількості, показується% тих акаунтів, що переглянули пост і не були підписані. 🔹Покази – це кількість переглядів вашої публікації. Цифра вище за охоплення, переглянути пост може 1 людина, але більше ніж 1 раз. Окремо можна подивитися скільки показів від хештегов, з головної сторінки, з профілю, з «іншого» 🔹Посещеніе профілю 🔹Подпіскі, лайки, коментарі, репости, збереження поста 🔹Действія, виконані з цієї публікації: наприклад, кліки по кнопці сайту Статистика Історій: 🔹Охват 🔹Покази 🔹Переходи до наступної історії 🔹Переходи 🔹Назад 🔹Прокруткі вперед 🔹Виходи Статистика можлива за період: 7 днів або 14 днів ⠀ Статистика відео IGTV: 🔹Средній відсоток перегляду 🔹Комментаріі 🔹Отметкі “Подобається” 🔹Охват 🔹 репоста 🔹Просмотри відео Періоди можливої ​​статистики: від 7 днів до “за останні 2 роки” ⠀ Статистика промоакцій: 🔹Клікі по промоакції 🔹Посещенія профілю 🔹Посещеніе сайту 🔹Охват, покази, підписки 🔹Расходи 🔹Аудіторія: стать, вік, місце розташування А як часто Ви дивіться статистику свого облікового запису?