• Сб. Лис 28th, 2020

Чи не лякали при слові «контент-план», все Виглядає не так страшно, як на дерло …

Лис 16, 2020

Чи не лякали при слові «контент-план», все Виглядає не так страшно, як на перший погляд. ☝️Але ви мусите знати: поки НЕ складете Собі контент-план, ваш блог Ніколи не перейдемо з любительського у професійний. Без него сегодня нікуді. І я Ніколи, чуєте, Ніколи НЕ повірю, что блогери-мільйоннікі его НЕ ма ють, даже если смороду будут про це щиро запевняті. 🗃Плануваті вимагає не только стрічку, а й сторіс. Ні, я не кажу, что на місяць наперед. Я також не кажу, что нельзя від него відходіті. Все можна, но без него ви будете тупцюваті на місці, бо одного дня надурить и не будете знати, про что Говорити / писати. 📝Планування – це частина будь-якої роботи. Тому не треба Говорити, что це все складно и Неможливо. Просто сядьте и напишіть. Чи не Вийди багато, то завтра ще раз сядьте писати. І так по немного у вас Вийди контент-план на тиждень, далі – на місяць. 📣Я Вже писала про ті, что НЕ может КОЖЕН блог продавати, и не может КОЖЕН буті РОЗВАЖАЛЬНИЙ. Бо має буті ще й немного корісті, а немного – особістом. І самє того, контент-план має бути. 👀І ще: як только я Почаїв цікавітіся СММ, то я думала, что є Якийсь шаблон, Який блогери Собі Заповнюють и ведуть з тижня у тиждень, з місяця у місяць. 🛎Ні, такого шаблоном нема. Більше того, у кожного ВІН Виглядає по своєму. Це могут буті нотатки у телефоні, табличка в XL чи звичайний блокнот на столі. Байдуже, як це Виглядає, бо головне – це Зміст.