• 28 Січня, 2022 23:37

“Чорна п’ятниця” – прекрасна пора, щоб збільшити прибуток, проти у цею период ре …

Січ 4, 2021

“Чорна п’ятниця” – прекрасна пора, щоб збільшити прибуток, проти у цею период реклама дорожчає, а на потенційного клієнта зі всех боків тиснути конкуренти. ⠀ 💰 Як власникам бізнесу НЕ програті та Забезпечити додаткові прибутки? ⠀ 🔥 Мі зібралі Практичні рекомендації, что допоможуть підготуватісь до Black Friday: ⠀ 💫 Продумайте Ідеї для акцій та знижок. Пам’ятайте, что реклама у період “чорної п’ятниці” дорожчає, но и потенційні Клієнти більш схільні делать заплановані та спонтанні покупки. Відповідно, завдання Акції – НЕ віддаті товар задарма, а сделать покупку більш вігідною для потенційного клієнта; ⠀ 💫 Зробіть Попередній анонс. Почніть поступово розігріваті аудіторію, анонсуючі майбутні розпродажі прінаймні за тиждень, а то и два, до самой “чорної п’ятниці”. Можна Відправити серію листів електронною поштою, щоб підготуваті до події Вже існуючіх підпісніків, сделать аналогічні анонси в Facebook, Instagram та других СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ; ⠀ 💫 Підготуйте рекламні кампании. Сплануйте кампании в Google, Facebook, Instagram з фокусом на існуючу аудіторію и людей, Які Вже Знайомі з вашим брендом. Залучення нової “холодної” аудіторії у період “чорної п’ятниці” буде коштуваті в рази дорожча; ⠀ 💫Переконайтесь в надійності технічної части сайту. Если ви плануєте посіліті рекламу у цею период, зверніть увагу на допустиме НАВАНТАЖЕННЯ сервера, на якому працює сайт, ШВИДКІСТЬ завантаження сторінок, адаптацію сайту під мобільні пристрої; ⠀ 💫 Сплануйте логістіку и товарні запаси. Пам’ятайте про НАВАНТАЖЕННЯ на транспортні служби в период свят, формирование Черга на пунктах відправкі. Будьте Готові відправляті замовлення відразу через кількох Операторів доставки. Другий важлівій момент – товарні запаси. Потрібно переконатіся в тому, что на сайті коректно відображаються дані относительно товарних залишків, а такоже зарезервуваті у постачальніків додаткові ОБСЯГИ найбільш затребуваніх товарів; ⠀ 💫 Подбайте про багатоканальних обслуговування. Окрім корзини та дзвінків по телефону, забезпечте Швидкий зворотній зв’язок через онлайн-консультанта на сайті, електронною поштою и всі Можливі месенджери. ⠀ 💬 А на якому етапі підготовкі до сезону розпродажів знаходитесь ви?