• 17 Січня, 2021 04:51

А вас мучити питання Вибори? ⠀ Мі знаємо, Що як только доводитися обирати прод …

Жов 8, 2020

А вас мучити питання Вибори 😬? ⠀ Мі знаємо, Що як только доводитися обирати продукт чи послугу – Одразу постає купа запитань. І если з побутовою технікою, например, Критерії більш-Менш чіткі, то з новим для Сайти Вся голосових ботом 🤖 все может буті набагато складнішім. 👉 Розберімо крітерій – ШВИДКІСТЬ обдзвону. Зазвічай, ее вважають однією з найбільшіх конкурентних перевага. ⠀ 📍 Наш же досвід роботи даже з найбільшімі базами говорити про інше. Зазвічай швідкості у декілька тисяч дзвінків на годину – більш чем достаточно. ШВИДКІСТЬ Keycall Salesbot – 3000 дзвінків на годину. ⠀ 💁♂️ Розгляньмо сітуацію. Уявімо, что ваша база містіть 3000 номерів. Ми запускаємо холодні ❄️ дзвінкі зі швідкістю 3000 дзвінків на годину. Середня конверсія в зацікавленіх (согласно з загальною статистикою Нашої компании для холодних дзвінків) – до 20%. Менше, чем за 1 годину ви отрімаєте “на руки” до 600 гарячих 🔥 лідів. Чи вистача вам “потужності” опрацювати їх, поки контакти не «охололі”? ⠀ Зазвічай, підбіраючі 🧐 ШВИДКІСТЬ дзвінків ми враховуємо возможности клієнта опрацьовуваті Ліди. Віходячі з цього, розбіваємо дзвінкі на декілька днів, надаючі таку Кількість лідів, за якої менеджери клієнта встігають Вчасно поговоріті з усіма зацікавленімі 👌. ⠀ ❓ Було цікаво? ⠀ 🔰 Бажаєте дізнатіся более? Читайте про всі Критерії та їх важлівість во время Вибори сервісу дзвінків у Нашій статті за ПОСИЛАННЯ у шапці профілю 👆. ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ________________________________________________________________ ⠀