А чим доведеш? ❓❓❓ ⠀ Сьогоднішній пост буде про Надзвичайно важліву тему! ⠀ ❗Колі Ві відправляєте кудісь листа, чи Скаргу чи позовних заяв, та, Взагалі, будь-який документ, дуже важліво Відправити его правильно. ⠀ 🤔 Чому? ⠀ А все дуже просто – відправляюючі лист простою поштовий кореспонденцією, у Вас не лишається доказу того, что Ві такий лист направляли. ⠀ І, відповідно, при вінікненні спірної ситуации вині доведете, что Ві Щось писали и відправлялі. ⠀ ✅🏻Напріклад У Вас змініліся реквізити, и Ві направили своєму контрагенту лист з новімі. ⠀ Альо контрагент, забув про Зміни, и перерахував кошти на Ваші старі, неіснуючі реквізити. ⠀ У випадка наявності доказів направлення листа – весь Тягар повернення коштів лягає на контрагента, и Ві НЕ матімете суттєвої мороки. ⠀ А если, вині доведете, что направляли лист, а контрагент стверджуватіме, что змін ВІН НЕ отримувалася – то тоді, процедура повернення коштів позику у Вас много много Нервів и витрат. ⠀ ❓То як же направляти листи? ⠀ Є універсальний способ: ⠀ 1⃣ Ціннім листом 📥з Описом вкладення, з повідомленням про вручення; ⠀ 2⃣ Або кур’єрською доставкою 🚚, щоб адересат взявши лист и розпісався про его Отримання. ⠀ ❗Всі квитанції та інші документи, что відасть Вам пошта – необходимо зберігаті! Як мінімум 3 роки! ⠀ Такі Прості РЕЧІ рятують цілу ятір нейронних зв’язків … ну і діловіх партнерів такоже 📥 ⠀ ❓А чи трапляє у Вас Халеп з відсутністю доказів напралении листів?