• 8 Вересня, 2024 03:07

11 заповідей по роботі з клієнтами Ніколи НЕ змушуюте клієнта чекати. НЕ спізн …

Січ 8, 2021

📌11 заповідей по роботі з клієнтамі⤵️ 🔷 Ніколи НЕ змушуюте клієнта чекати. НЕ спізнюйтесь, краще Прийдіть завчасно. 🔷 Клієнт НЕ всегда правій.☝️ Клієнт правий, только если ВІН НЕ поміляється. Чи не треба всегда Говорити клієнту, что ВІН хоче чути. Говоріть, что Йому нужно чути. 🔷 Чи не дозволяйте клієнту нанести Собі самому Шкода. Іноді Клієнти роблять дурні РЕЧІ. НЕ дозволяйте Йому делать дурниці, даже если обещает хороший прибуток. 🔷 Унікал справ, после якіх вам придется червоніті.🤒 Існує маса можливий заробіті гроші. Альо НЕ всі з них в інтересах клієнта. 🔷 відмовтеся делать ті, в чому НЕ розбіраєтеся. Клієнт просити сделать Щось, что поза зоною Вашої компетентності. НЕ погоджуюсь. Добре від цього НЕ буде нікому.🙃 🔷 Пам’ятайте, что Ваші Клієнти – самє Клієнти, а не ПОКУПЦІ. Покупець Всього лишь Здійснює операцію. А з Клієнтом у вас складаються стосунки. Бажано Довгострокові. 🔷 Ніколи не продавайте. Будьте в курсі потреб клієнта.🧑 Если ві вірішуєте его проблеми, в процесі даєте Йому можлівість відчуваті собі на вісоті, повірте, що не придется продавати, ВІН сам прийде и все у вас купити. 🔷 Помилки виправляє Негайно. Помилки трапляються. Если ви винні и клієнт обраних, відшкодуйте Йому морально компенсацію у виде знижки, бонусів, подарунків и т.п. 🔷 Унікал Контрактів. Поговоріть як дорослі люди и вірішіть непорозуміння без втручання юристів. Так буде простіше и дешевше.💰 🔷 угідь укладіть так, щоб всі зацікавлені Сторони були задоволені. Не опускайте в ціні нижчих допустімої Межі. Ціна винна вас влаштовуваті. Если це не так, не укладайте угоду. 🔷 Чи не бійтеся втрачати КЛІЄНТІВ. Если отношения з Клієнтом НЕ Працюють, ви не можете для него Нічого более сделать, це привід розірваті отношения. Ві знайдете іншого клієнта, отношения з Яким будут пліднімі для обох сторон.🤝