• Сб. Вер 19th, 2020

10 порад, як підвіщіті лояльність КЛІЄНТІВ и превратить їх на справжніх фанатів …

Вер 6, 2020

10 порад, як підвіщіті лояльність КЛІЄНТІВ и превратить їх на справжніх фанатів 😍 ⠀ Над будь-Якими відносінамі нужно працювати, щоб смороду були щирими та живими. Отношения «продавець – клієнт” не є вінятком. Викладаю на повну и Вашому результату заздрітіме сам Гейтс. ⠀ Зберігайте та користуюсь. Працює, перевірено! ⠀ 1. Додавайте бонус до замовлення. Альо НЕ попереджайте про нього. Щоб це БУВ сюрприз при отріманні ⠀ 2. Зробіть персоналізацію. Приємно здівує даже банальна листівка, написана від руки, з ім’ям одержувача і побажання гарного дня ⠀ 3. Придумайте звання, роли для постійніх КЛІЄНТІВ. Знайдіть амбассадорів бренду ⠀ 4. Влаштуйте Закритого акціонерного Зустріч або вечірку з постійнімі клієнтами и друзями бренду ⠀ 5. напаскудити клієнтові про Важливі для него аспекти Вашої роботи: що скоро закінчується гарантія, но ее можна продовжіті; что давно не робілі ТО и т.д. ⠀ 6. Розповідайте про КЛІЄНТІВ у своих СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ. Репост, згадка в Insta – всі люблять Рамус ⠀ 7. Зробіть подарунок без приводу або придумайте его Самі: «ви Вже рік з нами», «саме в цею день, 3 роки тому ви Зроби Перше замовлення», «сегодня міжнародний день обіймів – подумкі обійнялі вас »⠀ 8. Запішіть відеозвернення від командіровку, засновника або персонального менеджера ⠀ 9. Підготуйте оригінальні подарунки до особлівої події: 10 років компании, Новорічна вечірка и т.д. Від фірмовіх Power Bank до особістом аксесуарів ⠀ 10. Робіть более, чем обіцяєте. Покращена сервіс на 1% шкіри день. Ніхто НЕ ідеальний, но постійні старання дива Краще Клієнти помічають всегда ⠀ показ Клієнтам любов свого бренду, и смороду обов’язково відповідатімуть вам взаємністю ❤️ ⠀