• 1 Серпня, 2021 23:46

⠀ Буті в тренді та знаті Актуальні Професійні новини – must have шкірного професії …

Гру 11, 2020

⠀ Буті в тренді та знаті Актуальні Професійні новини – must have шкірного професіонала. Тому ми підготувалі для вас підбірку цікавіх новин у рітейлі за минули місяць ☝️. ⠀ ▪️ “М’ясомаркет” – формат магазинів “біля дому” стали членом Асоціації рітейлерів України. До кінця року бренд планирует Відкрити 51 точку продаж, но у перспектіві Кількість магазинів может зроста до 2000. ⠀ ▫️ У Києві после реновації Відкрився Найбільший “Фокстрот” в Україні, площа которого перевіщує 2700 квадратних метрів. ⠀ ▪️ У новому “Фокстроті” відкрили Першу масштабну бренд-зону “beko” формату shop-in-shop. У бренд-зоне Відвідувачі могут ознайомітіся з понад 50-ма товарами новой Серії Великої побутової техніки та дізнатіся про топ СУЧАСНИХ технологій, Закладення в продукцію бренду “beko”. ⠀ ▫️ “Епіцентр” відкріває у Львові торговельний центр з хабом доставки та drive ареною. Drive арена – це територія розміром понад 10 тисяч квадратних метрів, на якові можна заїхаті власним автомобілем и забрати товар. Окрім цього, у новому будівельному супермаркеті планується Відкриття продовольчих FOOD маркету. ⠀ ▪️ У Житомире Відкрився перший дизайнерський супермаркет мережі “Сільпо” у стилі Candy shop. ⠀ ▫️Першій офлайн-магазин “Makeup” Відкрився у Києві у торговельно-розважальному центрі “Атмосфера”. ⠀ ▪️ После введення карантину вихідного дня трафік у ТРЦ по п’ятницях та понеділкам зріс на 20% в порівнянні з минулим тижня. ⠀ Чи Хотіли б ви более читати про новини українського ритейлу? ⠀